annemijnopreis.reismee.nl

Bye bye!

Hoi hoi,


NOG 1 NACHT!


Afgelopen week eindelijk alle puntjes op de I gezet. Vorige week nam ik afscheid bij IAK, mijn baantje. Hier werkte ik drie dagen per week, met veel plezier. Mijn collega's hadden, heel lief, een leuk afscheidscadeautje voor me gekocht (Goed gekozen Frank) en wat mooie verhaaltjes en wensen op een stel kaarten gezet; deze heb ik al in mijn reisdagboek geplakt. Met een goed gevoel verliet ik het 'groene polis paleis' waar ik de afgelopen maanden vaak te vinden was. Succes met de enveloppen jongens ;)


Vond het fijn dat ik afgelopen week vrij was, want er moest nog heel wat afgestreept worden op mijn 'to-do'-list. Dinsdag heb ik bijvoorbeeld nog even gauw twee vaccinaties in mijn armen laten jassen (weer wat kostbare euro's lichter dus) en heb toch ook nog een noodreceptje malariapillen opgehaald, mocht ik die ooit nodig hebben.


Verder heb ik nog een hele lijst aan prullaria variërend van fruitella tot anti-muggen spray verzameld en heb ook de Action uitgekamd voor wat leuke cadeautjes voor de kinderen in het weeshuis. Ik zou bijna zelf alle glitterstickers met piraten willen houden, maar om het eerlijk te houden heb ik alleen één jojo in eigen zak gestoken.


Na ook nog de nodige, en vooral leuke, afscheidstelefoontjes, knuffels, bezoekjes en berichtjes kon ik vandaag beginnen met het inpakken van mijn backpack. Met wat duw- en stampwerk kon dan toch eindelijk de rits dicht; driewerf hoera. Ik heb gelukkig ingecalculeerd dat ik de helft van de inhoud daar achter kan laten; dat zal een verlichting zijn. Niet te vergeten dat ik daar ook wel het nodige zal willen meenemen :)


Morgen is het zover dus. Een beetje gezonde spanning heb ik wel, vooral over het overstappen. Ik kijk nu al uit naar de nachtelijke 6 uurtjes overstaptijd op Delhi Airport. Maar ik heb bovenal veel zin om te beginnen aan mijn reisje!


Mocht ik daar internet hebben, horen jullie van me.


Bye byeee


Annemijn


ps: die jojo heb ik natuurlijk lekker laten zitten. Alles gaat naar de kinderen; no worries.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!